دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

دست این دختر به نام مینگ‌لی ۳‌ماه پیش در تصادف با یک تراکتور قطع شد اما پزشکان پس از انتقال او به بیمارستان متوجه شدند دست او به‌قدری آسیب‌دیده که در همان زمان امکان پیوند آن وجود ندارد.

به گزارش سه نسل، جراحان به‌همین خاطر برای کمک به این دختر دست او را به‌مدت 3‌ماه به‌ساق پایش پیوند زدند.

در این مدت چند عمل جراحی روی این دختر صورت گرفت و در نهایت پزشکان توانستند دست نجات‌یافته او را از پایش جدا کنند و پیوند اصلی را انجام دهند.

قرار است پزشکان در مدت یکسال برای بهبود عملکرد دست مینگ‌لی 2‌عمل جراحی دیگر روی او انجام دهند.




نویسنده : علی
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->


















ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

آلبـــوم جدید و فــوق الــعاده زیبا و شـنیدنی از عـلی تـکتـا به نام زمـونـه

.:: ترانه سرا : علی تکتا , مهراد حسینی , بهنام صاحب کرم ::.
.:: تنظیم کنندگان : امیر حیدری , فرشاد فارسی , علی تکتا , بستی استایل رف , علی دیباج ::.


Ali Takta - Zamooneh




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

در شهر هایکو استان هاینان واقع در جنوب چین یک شهروند چینی به نام «وانگ چنتای» با دماغ خود یک خودرو را به مسافت ۱۰ متر کشید. بنا به این گزارش، این مرد چینی این خودرو را با چهار سرنشین داخل آن، تنها در ۱۲ ثانیه به مسافت ۱۰ متر حرکت داد.
 
 




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

, پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا در ایران (خنده دار), پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا در ایران, موتور سیکلت, پیشرفته ترین موتور سیکلت دنیا, موتور سیکلت دنیا در ایران, عکس, سایت عکس, عکس خنده دار, خنده دار, تصاویر جالب, تصاویر خنده دار, آخر خنده, جالب, عکس جالب, عکس های خنده دار




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

فرزند تام کروز و کتی هولمز خوشتیب ترین کودک هالیوودی شد!




نویسنده : علی
یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

رايت سريع CD و DVD با SpeedBurn Disc Maker v3.0.1
با استفاده از نرم افزار SpeedBurn Disc Maker ، در کمتر از چند مرحله اطلاعات و فايل هاي مختلف خود را برروي انواع سي دي و دي وي دي رايت کنيد . مي توانيد فايل هاي ISO را نيز رايت کنيد و همچنين از CD , DVD هاي با قابليت rewriteable نيز پشتيباني مي کند . سي دي ها و دي هاي صوتي و تصويري خود را از فرمت هاي AVI ، MP4 ، FLV، SWF، WMV، WAV، MP3، WMA، OGG، AAC و ... رايت کنيد و همچنين آنها را ريپ کنيد . حجم کم نرم افزار نيز از وي‍ژگي هاي آن است که در ادامه ي مطلب ميتوانيد از سايت پاتوق يو دريافت کنيد .

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ويرايش حرفه اي تصاوير با Fhotoroom Artizen HDR v3.0.3
با توجه به نرم افزارهاي مختلف در زمينه ي ويرايش عکس ، قطعاً تمامي کاربران از چگونگي ويرايش ساده ي تصاوير با خبر هستند ولي Fhotoroom Artizen HDR يک نرم افزار قدرتمند و در عين حال ساده مي باشد که امکان ويرايش حرفه اي تصاوير را به کاربران حرفه اي و ساده مي دهد . داراي 60 ابزار مختلف و مفيد براي ويرايش است و از اکثر فايل هاي تصويري از جمله RAW پشيباني ميکند . نسخه ي جديد با استفاده از 6X بسيار سريعتر شده است و با پردازنده هاي مختلف نيز سازگاري دارد . از ديگر قابليت هاي Fhotoroom Artizen HDR ميتوان به افکت هاي مختلف ، امکان تولید صفحات DHTML و HTML ، آپلود برروي سايت هاي اشتراک گذاري تصوير به صورت مستقيم ، پشتیبانی از RAW دوربين هاي ديجيتال ، تبديل RAW به JPG ، ساخت تصاويري با رزولوشن بسيار بالا ، تنظيم کيفيت خروجي تصاوير ، امکان اضافه کردن حاشيه ، جلوه های بصری  چشمگیر و ... اشاره کرد .




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

خبرگزاری‌ها- مایکروسافت پیکار تبلیغاتی سه روزه تازه خود بر ضد گوگل را با برشمردن مزایای تازه ترین مرورگر اینترنتی خود یعنی IE9 آغاز کرده است.
مایکروسافت در این تبلیغ مدعی شده IE9 از همه مرورگرهای دیگر برتر است و مانع از ردگیری عملکرد کاربران توسط شرکت های تبلیغاتی می شود.
مایکروسافت هفته گذشته هم آگهی بزرگ تمام صفحه ای را در روزنامه ها و نشریات معتبر آمریکایی مانند نیویورک تایمز، وال استریت و یو اس ای تودی چاپ کرده بود و در آنها از تصمیم گوگل برای تغییر سیاست های مربوط به حریم شخصی خود به شدت انتقاد کرده و در مورد تبعات آن به کاربران اینترنت هشدار داده بود.
در دومین آگهی مایکروسافت در این زمینه بر برتری ومزایای سرویس های هات میل و آفیس 365 بر جیمیل و سرویس اسناد گوگل تاکید شده بود. گوگل هنوز واکنشی به رجزخوانی های مایکروسافت نشان نداده است. مایکروسافت مدعی است کنترل امکانات خدماتش در مقایسه با سرویس های مایکروسافت بسیار آسان تر است و کاربران خدمات مایکروسافت راحت تر می توانند اطلعات حساسشان را کنترل کنند.
در یکی از این آگهی ها به کنایه تاکید شده که تنها مشتری حقیقی و واقعی گوگل آگهی های تبلیغاتی است و سیاست های گوگل بر این اساس تنظیم می شود.




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

پربازدیدترین وبسایت ایرانی در سال 2011 میتوان وبسایت پیوندها را پربازدیترین و موفقترین وبسایت ایرانی در سال 2011 معرفی کرد. این وبسایت در سال 2011 توانست با طی کردن رتبه های زیر 100 ایران سرانجام به ترافیکی فوق العاده دست یابد و در رتبه 4 پربازدیدترین وبسایت های ایرانی طبق رتبه بندی وبسایت الکسا قرار گیرد. این وبسایت هم اکنون بایستی با وبسایت های گوگل، یاهو و بلاگفا  برای پشت سرگذاشتن رتبه های 3 تا 1 ایران رقابت کنند. این احتمال می رود تا انتهای سال 2012 پیوندها بتواند با پشت سرگذاشتن بلاگفا یعنی پربازدیدترین سرویس وبلاگدهی ایران که مسلما بیشترین تولید محتوا را در میان سرویس های وبلاگدهی ایرانی بر عهده دارد، پشت سربگذارد. این یعنی تمامی وبسایت های ایرانی که وظیفه تولید انواع محتوا را در وب ایران به عهده دارند توانایی رقابت با یک وبسایت که جنبه لینکدونی را دارد، ندارند.

اصل ماجرا:

مسلما همه ما میدانیم که وبسایت پیوندها همان صفحه فیلترینگ است. در چند سطر بالا خواستیم شما را با عمق فاجعه مانوس کنیم! بی راه نیست اگر بگویم پیوندها بیشترین مخاطب را در طول روز دارد. چون وبسایت بلاگفا مسلما فیلتر نیست و صفحات وبلاگ های آن روزانه چندین بار توسط کاربران مرور می شود و اگر این طور بررسی کنیم، پیوندها را باید پربازدیدترین وبسایت ایران معرفی کنیم چون با حداکثر مرور 2 بار صفحات آن توسط کاربران توانسته در رتبه 4 ایران قرار بگیرد.

این پیش بینی می شود که این وبسایت در سال 91 رتبه بلاگفا را تصاحب کند همانطور که امسال توانست سرویس های وبلاگدهی میهن بلاگ و پرشین بلاگ را پشت سر گذارد. اگر امروز از این قضیه تاسف میخوریم در آن زمان چه خواهیم کرد؟ یعنی بازدید وبسایتی که طبق آمار الکسا 46 درصد کاربران فقط یکبار صفحات آن را مشاهده میکنند و حداکثر بازدید هر کاربر 3 صفحه است، توانسته است بر سرویس های وبلاگدهی برتر یک کشور که روزانه به تولید محتوا مشغول هستند فائق آید.

آیا اشکال از ما کاربران وب است یا جای دیگری مشکل بزرگتری در کار است؟ آیا ما روزانه بایستی بارها با صفحه فیلترینگ مواجه شویم؟ آیا ما اشتباه میکنیم که با چنین صفحه ای مواجه می شویم؟ مدیران سایت ها مقصر هستند؟

ما این نوشته را از دید یک مسئله سیاسی نگاه نمیکنیم، ما کاربران وب هستیم و سیاسی بازی نمیکنیم. ما خواستار یک وب پویا و بدون مشکلات کنونی هستیم. ما منکر نیاز به مسدود شدن برخی از سایت ها نیستیم ولی مسلما با وضعیت فعلی نیز موافق نیستیم. مهر تایید صحبت های ما نیز تعداد کاربرانی است که روزانه با صفحه فیلترینگ مواجه می شوند. آیا این تعداد مخاطب که با صفحه فیلترینگ مواجه می شوند همگی به دنبال محتوای مجرمانه هستند؟

پاسخ سوال را به مسئولین محترم و شما خواننده گرانقدر واگذار میکنیم. نوشته های بسیار در نقد صفحه فیلترینگ ایراد شده است و نیازی احساس نمی شود که ما نیز به نقد این صفحه بپردازد. ما فقط خواستیم عده ای را از وضعیت کنونی آگاه تر سازیم.




نویسنده : علی
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 " گلشیفته فراهانی " خواننده و بازیگر نقش های سخیف فیلمهای خارجی  در جدیدترین فیلمش، نقش یک رقاصه را بازی می کند .

فراهانی در این فیلم نقش یک زن مهاجر عرب را دارد. وی پس از جدایی از همسرش به دنبال کار مورد علاقه اش ” رقص عربی” می رود .

 




نویسنده : علی
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

  عجیب‌ترین مهریه‌های ایران

مهریه های عجیب و غریب گاهی شگفت انگیزتر از آن هستند که بتوانید آنها را باور کنید. مهریه هایی که اگر عاقبتشان به شکایت و دادگاه نرسد، شاید هیچ وقت از وجودشان با خبر نشوید! با این حال، خیلی از کسانی که در گوشه و کنار این کشور ازدواج می کنند، با هزار و یک دلیل سراغ این مهریه ها می روند؛ ترس از آینده، خلاقیت یا حتی علاقه های عجیب شخصی! 

بال مگس 

یکی از عجیب ترین مهریه های تاریخ ایران چهار سال قبل در شعبه 264 دادگاه خانواده به اجرا گذاشته شد: یک کیلو بال مگس! سال 86 بود که زنی با مراجعه به دادگاه خانواده به قاضی گفت تنها در صورتی حاضر به طلاق می شود که همسرش یک کیلو بال مگس مهریه او را بپردازد! او که سومین ازدواج خود را شکست خورده می دید، دلیل جدایی از همسرش را فریبکاری او عنوان کرد و گفت: «همسرم علی رغم متاهل بودن، با من ازدواج کرده و حالا من تا مهریه ام را نگیرم از زندگی اش بیرون نمی روم.»




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

  دختر: می دونی فردا عمل قلب دارم؟
پسر: آره عزیز دلم
دختر: منتظرم میمونی؟
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند
پسر: منتظرت میمونم عشقم
دختر: خیلی دوستت دارم
پسر: عاشقتم عزیزم
************


بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد.
پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی.
دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه
به همین راحتی گذاشت و رفت؟
پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد
پرستار: شوخی کردم بابا ! رفته دستشویی الان میآد




نویسنده : علی
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 ک مرد نپالی مدعی است کوتاه قدترین مرد جهان است. تلویزیون دولتی نپال اعلام کرد چاندرا باهادور دانگلی، هفتادو دو سال دارد. دانگی که ساکن یکی از مناطق دور افتاده در غرب نپال است پنجاه وپنج سانتیمتر قد و دوازده کیلوگرم وزن دارد.

 
 
 


وی که مدعی است کوتاه ترین مرد جهان است از مقامات این کشور خوسته تا نام او را در کتاب(گینس) ثبت رکوردهای جهانی ثبت کنند.این درحالی است که براساس کتاب گینس، هم اکنون کوتاه ترین مرد جهان جونری بالاوینگ با پنجاه و نه سانتیمتر قد است.




نویسنده : علی
یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 

ترسوندن عادل

 

 

-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل click here download

www.LxxL.ir :پسوورد

حجم :۵۱۷ KB




نویسنده : علی
شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ایسنا- با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات اين شائبه به وجود آمد كه قرار است دسترسي به شبكه اينترنت جهاني محدود شود اما مسوولان مربوط اين موضوع را به هيچ عنوان قبول ندارند و اين دو شبكه را موازي هم قلمداد مي‌كنند.
شبكه ملي اطلاعات و اينترنتي داخلي كه به واسطه آن براي كشور محقق خواهد ‌شد به قدري براي مسوولان حوزه ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات مهم است كه عزم آن‌ها را براي پياده‌سازي هرچه سريع‌تر و البته جامع جزم كرده است.
بعد از بروز سوانح سايبري همچون استاكس‌نت، دوكو و مخاطراتي از اين قبيل به گفته كارشناسان راه‌اندازي چنين شبكه‌اي به نفع عموم است چراكه دريچه تهديدات به حد مطلوبي بسته مي‌شود و اين خود مي‌تواند به ايمني با كيفيتي منجر شود و هرگونه تهديدي را در نطفه خفه كند.
اما چالشي كه مي‌تواند روند اجراي چنين پروژه‌هايي را محدود كند اين است كه به نيازهاي مردم بر روي اين شبكه پاسخي مناسب داده نشده و در نتيجه موجب نارضايتي آن‌ها شود.
شبكه جهاني اينترنت با وضعيت كنوني داراي حجم وسيعي از اطلاعات است كه قابليت پاسخگويي به هر نوع نيازي را دارد؛ هرچند كه برروي آن اطلاعات زائد و نامناسب بسياري نيز وجود دارد كه از آن‌ها به عنوان ناپاكي ياد مي‌شود اما شبكه ملي اطلاعات براي مبارزه با اين ناپاكي‌ها آستين‌ها را بالا زده و درصدد است تا اينترنت پاك را نه تنها به ارمغان آورد بلكه به جهانيان عرضه كند.
حال با فرض چنين موضوعي اين سوال وجود دارد كه به راستي چگونه مي‌توان اين حجم عظيم از اطلاعات را با محتواي داخلي جبران كرد؟
دغدغه عمده‌اي كه اين روزها با قطعي شدن راه‌اندازي شبكه ملي اطلاعات، قطع و وصلي‌هاي ارتباطات اينترنتي و همچنين بسته شدن VPNها در ميان كاربران اينترنتي ايران شكل گرفت، اين بود كه چرا قرار است اينترنت را از ما بگيرند و اگر اينترنت محدود شود چگونه مي‌توان ارتباطات و تعاملات بين‌المللي حال حاضر را انجام داد؟ اوضاع تجارت الكترونيكي چه مي‌شود؟ امنيت شبكه ملي اطلاعات در برابر غول‌هاي اينترنتي و امنيتي چگونه حفظ خواهد ‌شد؟
البته با توضيحات مسوولان مي‌توان دريافت منظور از شبكه اطلاعات شبكه‌اي است كه محتواي آن به صورت مرحله‌اي و توزيع شده با اتصال چندين شبكه متفاوت همچون شباب و گمرك و ماليات محقق مي‌شود و تمام بنيه علمي كشور نيز بر روي بستر آن پياده‌سازي مي‌شود.
درباره دغدغه اصلي كاربران نيز كه از جدايي اينترنت از شبكه ملي اطلاعات ناشي مي‌شود، حكيم جوادي - رييس سازمان فناوري اطلاعات - در گفت‌وگو با ايسنا اذعان كرد: به هيچ عنوان دسترسي براي كاربران كشور به اينترنت محدود نمي‌شود و اينترنت به موازات شبكه ملي اطلاعات مشغول به كار خواهد بود چرا كه هر كدام Providerهاي مجزايي دارند كه مجزا از يكديگرند.
وزير ارتباطات نيز در مصاحبه اخير خود با يكي از رسانه‌ها با تأييد اين موضوع عنوان كرد كه هيچ محدوديتي براي دسترسي به اينترنت لحاظ نخواهد شد.




نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

نگاهی کوتاه به تاریخچه استفاده از اینترنت و تعداد کاربران آن نشان می دهد دانشگاه مجازی رایگان دنیا به طرز چشم گیری بین مردم جا افتاده و البته نباید از پیشرفت تکنولوژی جهت در دسترس گذاشتن اینترنت برای عموم غافل شد . در هر صورت هر ساله به کاربران اینترنت در دنیا و کشور ما افزوده میشه که خبر بدی نیست .

طبق آماری که سال ۲۰۰۰ گردآوری شد کاربران اینترنت در انتهای آن سال ۳۶۰ میلیون نفر بود و این در حالیه که هم اکنون ۳۰ درصد کل جمعیت سیاره زمین از اینترنت استفاده می کنند . در این بین قاره آسیا با ۹۲۲ میلیون کاربر در صدر قرار داره ، اروپا با ۴۷۶ میلیون و آمریکای شمالی با ۲۷۱ میلیون در رتبه های دوم و سوم قرار دارند .

 

تعداد کاربران اینترنت در سال 2011

نگاهی به کشورها می کردم ، چین با ۴۸۵ میلیون کاربر اینترنت رتبه اول رو بین کشورها داره و این تعداد ، ۳۶ درصد کل جمعیت آنلاین دنیاست !!! آمار جالب دیگری نیز وجود داره ، بیش از ۳٫۱ میلیارد ایمیل در سال ۲۰۱۱ در دنیا هست . نرم افزار outlook express شرکت مایکروسافت با کسب بیش از ۲۷ درصد سهم بازار محبوبترین نرم افزار دنیا و سرویس Hotmail نیز با ۳۶۰ میلیون کاربر محبوبترین سرویس دهنده ایمیل در دنیا شناخته شدند . ضمنا سال ۲۰۱۱ چهلمین سالگرد ارسال اولین ایمیل در دنیای اینترنت بود .

تعداد وبسایت های دنیا تا الان حدود ۵۵۵ میلیون می باشد که ۳۰۰ میلیون آن فقط در سال گذشته راه اندازی شده اند . تعداد دامین های ثبت شده در سه ماه پاییز به ۲۲۰ میلیون عدد رسید که در این بین دامین با پسوند com. محبوبترین بوده با ۹۵٫۵ میلیون عدد .

سرعت افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی نیز همچنان مثل موشک رو به بالاست به طوری که در انتهای سال ۲۰۱۱ کاربران فیس بوک حدود ۸۰۰ میلیون نفر بود که ۲۰۰ میلیون آنها در سال گذشته ثبت نام کردند . کاربران توییتر به ۲۲۵ میلیون نفر رسیده که در سال ۲۰۱۱ صد میلیون آنها اکتیو بوده اند .

با این اوصاف سال ۲۰۱۲ نیز کاربران اینترنت بیشتر خواهند شد و به احتمال زیاد تعداد کاربران فیس بوک به ۱ میلیارد نفر میرسه . شما چی فکر می کنید ؟




نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

 


افزایش عمر باتری موبایل

 

امروزه از گوشی های خود برای هر چیزی استفاده می کنیم . چک کردن ایمیل ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، ارسال اس ام اس و ام ام اس ، انجام بازی ، پیدا کردن جهت و مسیر ، استفاده از روزشمار و ساعت و آلارم ، عکس برداری و فیلم برداری و …  داشت یادم می رفت و البته مکالمه با دوستان !! تمام این کارها اگر به صورت مجزا هم صورت بگیره از شارژ باتری شما کم می کند چه برسه به اینکه دو یا سه تا از این کارهارو همزمان انجام دهید .

هرچند تکنولوژی ساخت قطعات و دستگاه ها روز به روز بهتر و بهتر می شود اما تغییر گسترده و شگرفی در تکنولوژی ساخت باتری های این دستگاه ها حاصل نشده از این رو طرز استفاده بهینه از باتری امر مهمی است چون باتری یا منبع تغذیع به مثابه قلب دستگاه می باشد و اندکی خلل و عیب در باتری موجب از کار افتادن کل دستگاه می شود . پس این ۷ توصیه را برای بهبود وضعیت و افزایش عمر باتری گوشی موبایل خود به کار جدی بگیرید :

۱ – از والپیپر ها و Screen Saver های متحرک یا انیمیشن پرهیز کنید.

بله استفاده از والپیپرهای متحرک باعث خورده شدن شارژ باتری می شود . چون صفحه نمایش پر از پیکسل می باشد و هر کدام از این پیکسل ها که تعدادشان کم هم نیست برای روشن شدن و به تصویر کشیدن تصاویر نیاز به جریان الکتریکی دارند . از این رو حذف تصاویر متحرک کمک زیادی به افزایش عمر و شارژ باتری شما خواهد کرد .




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

%50 موس عجیب که مانندشان را ندیده اید!

نقش موس به عنوان یک ابزار اساسی برای کار با کامپیوتر بر هیچ کس پوشیده نیست. هنگام کار با کامپیوتر شما وابستگی زیادی به موس دارید. ۲۰ سال قبل این وابستگی ۱۰۰ درصد بود (اگر موس نداشتید نمی توانستید با کامپیوتر کار کنید.)، ۵ سال قبل وابستگی ۸۰ درصد بود و اکنون این مقدار به کمتر از ۵۰ درصد افت کرده است. علت این افت، پیدا شدن تاچ پد و سایر سطوح لمسی بوده است. اما طراحان همچنان با جدیت در حال کار روی موس ها هستند. زیر آنها در نرم افزارهای طراحی مانند فوتوشاپ و… بسیار بهتر و سریع تر عمل می کنند.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف ستوده شده است و اندیشمندان زیادی درباره آن نکات گوهرباری ذکر کرده اند. این 60 نکته جالب و مهم درباره ازدواج را حتما بخوانید...
ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف
ازدواج در فرهنگ‌ها‌ی مختلف ستوده شده است و اندیشمندان زیادی درباره آن نکات گوهرباری ذکر کرده اند. این 60 نکته جالب و مهم درباره ازدواج را حتما بخوانید.
١-هنگام ازدواج بیشتر با گوش‌ها‌یت مشورت کن تا با چشم‌ها‌یت. (‌ضرب المثل آلمانی)
٢ - مردی که به خاطر " پول " زن می‌گیرد، به نوکری می‌رود. (‌ضرب المثل فرانسوی)‌
3- لیاقت داماد،‌ به قدرت بازوی اوست.‌ (‌ضرب المثل چینی)‌
4- زنی سعادتمند است که مطیع " شوهر" باشد. (‌ضرب المثل یونانی)‌
٥- زن عاقل با داماد " بی پول " خوب می‌سازد. (‌ضرب المثل انگلیسی)‌




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

قانون یکم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی کنید.

قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یک سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناکام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.

قانون چهارم: درس آنقدر تکرار می‌شود تا آموخته شود. درس‌ها در اشکال مختلف آنقدر تکرار می‌شوند، تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع کنید، بنابراین بهتر است زودتر درس‌هایتان را بیاموزید.

قانون پنجم: آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست که در آن درسی نباشد. اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید.

قانون ششم: قضاوت نکنید، غیبت نکنید، ادعا نکنید،سرزنش نکنید،تحقیرو مسخره نکنید، وگرنه سرتون میاد. خداوند شما را در همان شرایط قرار می‌دهد تا ببیند شما چکار می‌کنید.

قانون هفتم: دیگران فقط آینه شما هستند. نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنکه منعکس کننده چیزی باشد که درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.

قانون هشتم: انتخاب چگونه زندگی کردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، این که با آنها چه می‌کنید، بستگی به خودتان دارد.

قانون نهم: جواب‌هایتان در وجود خودتان است. تنها کاری که باید بکنید این است که نگاه کنید، گوش بدهید و اعتماد کنید.

قانون دهم : خیرخواه همه باشید تا به شما نیز خیر برسد.




نویسنده : علی
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

عکس بازیگران خانم قبل و بعد از انقلاب

www.fun.downloadaneh.com | بازیگران زن قبل و بعد از انقلاب




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

این 4 درد را نادیده نگیرید!

1- سر دردهای شدید:
سردرهای شدید و مزمن می توانند علایمی از مشکلات جدی در مغز شما باشند. معمولا این سردردها به طور ناگهانی آغاز شده و ساعاتی به طول می انجامند و به طور مداوم تکرار می شوند.اگر زمانی دچار سردردی سخت شدید بطوریکه توان حرکت از شما سلب شده بود ، فورا به اورژانس زنگ بزنید.


2- نبض دندان!
زدن نبض دندان به معنی این است که عصب دندان های شما دچار مشکلی جدی شده اند. باکتری موجود در دهان شما به عصب دندانها صدمه می زند و شما هم ناخواسته با زبان تان این باکتری ها را در سرتاسر دهان و دندان ها پخش می کنید. پس بهتر است که به طور مرتب به دندان پزشک خود مراجعه کرده و دندان هایتان را جرم گیری و چک کنید.


3- دردی شدید و تند در پهلو:
اگر دچار درد شدیدی در پهلوی راست خود شدید و تب داشتید هرچه زودتر به بیمارستان مراجعه کنید. این علایم ترکیدن آپاندیس می باشد. در این حالت هرچه زودتر باید آپاندیس صدمه دیده از بدن خارج شود . معمولا درد پهلو راست در تمام ناحیه شکم پراکئده می شود.

4- درد شدید ولی گذرا در قفسه سینه:
اگر سابقه بیماری قلبی دارید این دردها را نادیده نگیرید. این درد می تواند نشانه حمله قلبی باشد. اگر بعد از خوردن غذاهای تند و فلفلی دچار این درد شدید نگران نشوید. برخی اوقات دردهای معده به قفسه سینه سرایت می کنند. آیا بعد از تمرینات سخت ورزشی دچار این درد می شوید؟این حالت به هیچ وجه طبیعی نیست و باید حتما به متخصص قلب وعروق مراجعه کنید.




نویسنده : علی
یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

دانلود فیلم Friday Killer 2011 با کیفیت عالی DVDRIP

Friday Killer 2011 دانلود فیلم Friday Killer 2011

فرمت: MKV

ژانر: اکشن ، کمدی

حجم: ۳۵۰ MB

زیر نویس: ندارد




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

|دانلود فیلم برف روی شیروانی داغ با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم برف روی شیروانی داغ




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

|دانلود فیلم شبانه روز با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود فیلم شبانه روز




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

|دانلود فیلم ورود آقایان ممنوع با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

|دانلود فیلم سیزده ۵۹ با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

|دانلود فیلم اوباش با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

بالش، یک سلاح غیر‌فعال

در کشور آلمان قانونی وجود دارد که بر اساس آن اگر شما با بالش به کسی حمله کنید به مانند این است که با چاقو به این شخص حمله کرده‌اید. در هر حال در کشور آلمان بالش به عنوان یک سلاح غیر‌فعال رده‌بندی شده است. 

                                                            برای دیدن بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

زنی که 200 کیلو وزن کم کرده است تا خودرا از مرگ نجات دهد به عنوان برترین زن سال 2011 در زمینه لاغری شناخته شد. کارول رایت 54 ساله زنی است که حدود 300 کیلو وزن داشته است و حتی قادر نبوده است که کارهای شخصی اش نظیر پوشیدن کفش و لباس شستن و حتی بالارفتن از پله را انجام دهد.

 




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:,


موضوع: <-PostCategory->

       

«گلشیفته فراهانی» از برداشتن حجاب به انتشار تصاویر برهنه رسید

به گزارش خبرنگار اجتماعی قاصد، در آخرین عکس منتشر شده از گلشیفته فراهانی در روزنامه فیگارو فرانسه، وی ارزش های اخلاقی که حتی در کشورهای غربی نیز اندکی وجود دارد را زیر پا گذاشته و به صورت کاملا برهنه در مقابل دوربین ظاهر شده است؛ موضوعی که شاید هواداران وی نیز آنرا باور نمی کردند.




ادامه مطلب ...

نویسنده : علی
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 697
بازدید کل : 28074
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات