دختر 4 ساله ام خیانت زنم را لو داد
دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

 دختر 4 ساله ام خیانت زنم را لو داد/متوجه بی میلی او به خود م شده بودم.

مدت‌ها بود که متوجه رفتارهای غیرعادی و عدم تمایل همسرم به خودم شده بودم.

در میان جمعیتی که در مجتمع قضایی شهید محلاتی خانواده یک حضور دارند مرد جوانی با پرونده‌ای که در دست خود دارد در حیاط این دادگاه ایستاده است.

این مرد جوان با بیان اینکه برای دادخواست طلاق از همسرم آمده‌ام اظهارداشت: مدت‌ها بود متوجه رفتارهای غیر عادی و بی میلی او نسبت به خودم شده بودم اما دلیل آن را نمی دانستم.

وی تصریح کرد: از گفته‌های فرزند چهار ساله‌ام از روابط همسرم با مردجوانی با خبر شدم.

مهدی همچنین ادامه داد: با شنیدن این مسأله با اینکه هیچ گاه کوچک ترین بی احترامی به زنم نمی کردم او را تا حد مرگ کتک زده ام و با باز گذاشتن گاز خانه و بستن درب منزل می خواستم که او را بکشم.

این مرد جوان گفت: همسرم از ترس اینکه آبروی آن را در خانواده و آشنایان نبرم به سرعت مهر و نفقه خود را بخشیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای صحت این مسأله تحقیق کرده ای؟ خاطرنشان کرد: او به من خیانت کرده است، دختر 4ساله‌ام به من دروغ نگفته است، اگر خیانت نکرده بود هیچ گاه سکوت نمی‌کرد و نمی‌ترسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : علی
شنبه 30 مهر 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 504
بازدید کل : 28565
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات